Γιόγκα για εγκύους

Τμήματα σχεδιασμένα για να υποστηρίξουν το μεταβαλλόμενο σώμα και τα συναισθήματα, καλλιεργούν τη δύναμη και την επίγνωση και προετοιμάζουν για τον τοκετό και τη μητρότητα μέσω της άσανα, της αναπνοής και της βαθειάς χαλάρωσης. Κατάλληλα για γυναίκες με ή χωρίς προηγούμενη εμπειρία στη γιόγκα.

Το πρόγραμμα διαρκεί μιά ώρα και μισή και περιλαμβάνει:

Στάσεις σώματος (άσανα): το πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνει ήπια συστηματική προσέγγιση των στάσεων και είναι σχεδιασμένο ώστε να βοηθάει το σώμα να προσαρμόζεται κατάλληλα στις ανάγκες της ανάπνυξης του εμβρύου στη διάρκεια της εγκυμοσύνης και τη διατήρηση της δύναμης και της ευλιγισίας του.  Δυναμώνει τη μήτρα και τους μυς της λεκάνης βελτιώνει την κυκλοφορία, βοηθάει την πέψη και ενισχύει την δύναμη των μυών της πλάτης για να ανταποκριθούν στο επί πλέον βάρος.  Ανακουφίζει επίσης από τα ενοχλητικά συμπτώματα της εγκυμοσύνης όπως ναυτία, δυσκοιλιότητα, φλεβίτιδα, οιδήματα.

Τεχνικές αναπνοτής (πραναγυάμα): επιλεγμένες τεχνικές που εξασφαλίζουν την επαρκή και σωστή αναπνοή που είναι σημαντική για καλή πορεία της εγκυμοσύνης και παράλληλα βοηθάει στη διατήρηση της δύναμης και της υγείας του σώματος της εγκύου.

Χαλάρωση – διαλογισμός: συστηματικές τεχνικές που λειτουργούν σε πολλαπλά επίπεδα και οδηγούν σε βαθύτερα επίπεδα χαλάρωσης στο σωματικό, νοητικό και συναισθηματικό επίπεδο.