Δυναμική Γιόγκα – επίπεδο 2

 

Τμήματα κατάλληλα για άτομα με εμπειρία που έχουν παρακολουθήσεις Χάθα γιόγκα 1 και Γιόγκα για την ορθή στάση του σώματος.

Το πρόγραμμα διαρκεί μια ώρα και μισή και περιλαμβάνει: στάσεις του σώματος (άσανα), τεχνικές αναπνοής (πραναγυάμα), βαθειά χαλάρωση και διαλογισμό.

Στάσεις σώματος (άσανα): το πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνει συστηματική προσέγγιση κλασσικών στάσεων της γιόγκα και βοηθά στη διατήρηση της δύναμης και της ευλυγισίας.

Τεχνικές αναπνοτής (πραναγυάμα): επιλεγμένες τεχνικές που επαναφέρουν την επαρκή και σωστή αναπνοή και βελτιώνουν τη ροή της ενέργειας στο σώμα αυξάνοντας την φυσική αντοχή και τη νοητική διαύγεια.

Βαθειά χαλάρωση: συστηματική τεχνική που οδηγεί τον ασκούμενο βαθμιαία σε όλο και βαθύτερα επίπεδα χαλάρωσης στο σωματικό, νοητικό και συναισθηματικό επίπεδο.

Διαλογισμός: λίγα λεπτά διαλογισμού στο τέλος του προγράμματος καθαρίζουν τον νου και σταθεροποιούν την θετικότητα και την συγκέντρωση του νου.